23 Mart 2014 Pazar

Sorunsuz Bir Yaşam İçin Ne Yapmalıyız

[caption id="attachment_828" align="alignleft" width="300"]özgürlük sorunsuz yaşam özgürlük sorunsuz yaşam[/caption]

Sorunsuz bir yaşam için ne yapmalıyız önce neye inandığımızı bilmeliyiz sonra sıkıntılı olduğumuz o konuda inancımıza göre araştırma yapmalıyız ilk başta yanlış gelirse bile acı çekerseniz bile yinede inancınız olan yolda araştırmaya devam edin her kim dinine göre araştırırsa doğru yolu bulur ve huzura doğru bir yolu olur bu büyük bir başlangıçtır hemde çok büyük biraz daha devam edin inanmaya kendinize ve imanınıza er geç Allah size yardım edecektir eğer ki hala sıkıntınız gitmedi ise bir odaya kilitleyin kendinizi ve namazlığı indirin 2 rekat namaz kılın ve sonra bir köşede namazlığın üstünde başınızı dizinizin üstüne indirerek ağlayın o sizin derdinizi biliyor zaten ama bunu gösterin ağlayın içinizi dökün kendinizi imana verin o size yardım edecektir. İstemekten korkmayın hem unutmayın ki Allah kabul ettirmeyeceği bir duayı dize söyletmez böyle güzel büyük yüce bir yaratıcımız var. Kendinize sorun neden ben bu cezayı yedim neden ben değin ama isyannız  Allah'a değil kendinize yapın çünkü sorun sizdedir sorun kendinize benim hatam neydi bulun ve düzeltin tekrardan yapmanız af olmaya bilir. Eğer ki sorunnuz hala düzelmediyse yorum atın sizlere yardımcı olacağız.

Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum

Yorum Gönder

 
 
Copyright © 2014