30 Mart 2014 Pazar

Yasak Kalkınca Seçim Sonuçları Burada Süper Bir Görünüm

Ysk ilçe seçim sonuçları 2014 ve Ysk.gov.tr il seçim sonuçları - Ysk büyükşehir seçim sonuçları 2014 yerel seçimleri


Seçim sonuçları için hazırladığımız özel sayfaya bağlanmak için BURAYA TIKLAYIN ve canlı sonuçlara anında ve kolayca ulaşın! Öte yandan aşağıdaki haberi okumadan sayfadan çıkmayın!

Başbakan Tayyip Erdoğan’la muta nikâhı kıydığı iddialarıyla son günlerin en çok konuşulan isimlerinden biri Defne Samyeli.  İşte onunla yapılan röportaj...

Mesleki açıdan hangi yolda ilerleyeceğinize karar verdiğiniz an hangi döneme denk geliyor?

Televizyona başladığımda 18 yaşındaydım; bir iki ay sonra sunduğum her programın yapımında aktif rol almaya başladım. Gençlikprogramından, en ağdalı müzik eğlenceprogramlarına, canlı yayın çekilişlerinden, büyük organizasyonlara kadar her programı hem sundum, hem yapımcılığını yaptım. CV’imde o kadar çok iş var ki ben bile şaşırıyorum hayatıma bunları nasıl sığdırdığıma. Rahmetli Ufuk Güldemir, “sen çok iyi bir canlı yayıncısın. Bu kadar seri doğaçlama konuşabilen çok az kişi var, birkaç yıl içinde haberin starı olursun“ dediğinde nazlanmıştım. Haber sunucularının sadece prompter okuduğu bir dönemdi. Sonra Kanal D’ye geçtim. Reha Muhtar’ın programına konuk olduğum zaman gösterdiğim performans üzerine kanal yönetiminin ısrarı ile Gecenin İçinden’e başladım. Deren’e hamile olduğumu yeni öğremiştim, düşük tehlikesi vardı. “Çoğunlukla oturarak ve bilgisayar başında bir yayın, bebeğimi tehlikeye atmaz“ diye düşünmüştüm, “evet“ derken. Gecenin İçinden’i yapmaya başlamamla haber yayıncılığına âşık oldum. Günlük
yayıncılığın adrenalini, en iyi konu ve konuk peşinde koşmak, rekabet derken kendim için en iyi alanı bulduğuma karar verdim. O adrenalini salgıladığım müddetçe de devam ettim.

İki kişiyi rehin almış silahlı bir adamla 2,5 saat konuştuğunuzu biliyor seyirci. Geriye dönüp baktığınızda, unutamadığınız habercilik vakalarınız var mı?

En iyi haber anchor’ı dalında ABD’den iki tane dünya ikinciliği ödülüm var, biri o rehin krizi yayını sayesinde. Elbette beni unutamadığım yayınlardan biridir. Onun dışında, flaş haber başlığıyla normal yayını durdurup girdiğimiz ve saatlerce yayında kaldığım zamanlar ve seçim programları en favori yayınlarımdır diyebilirim.

2000’de kötü bir haberle sarsılıyor tüm sevenleriniz; rahim kanserine yakalanıyordunuz. O süreçten bahsedebilir misiniz biraz, hastalığın teşhisi nasıl oldu?

Rutin bir smear testi sonrası ihtiyaç duyulan biyopsi sonucuna göre, bana rahim ağzı kanseri başlangıcı teşhisi konuldu. Acilen ameliyata alındım. Konizasyon denilen bir işlem yapıldı. Alınan parça incelendikten sonra herhangi başka bir tedaviye gerek olmadığına karar verdi doktorlar. Yıllarca kontrollerimi aksatmadan yaptırdım. O dönem en büyük destekçilerim ailem, bir de yurdun dört bir yanından duaları, destek mesaj ve mektuplarını esirgemeyen güzel ruhlu insanlar oldu.

Kariyeriniz, güzelliğiniz, evliliğiniz, kızlarınız, boşanmanız… Sizi tanıdığımızdan beri her biri ayrı gündem konusu oldu. Bu kadar göz önünde olmasaydım, bazı dönemler daha kolay geçerdi diyor musunuz?

Hayatımın mutlu satırbaşları nasıl manşetlerde olduysa, mutsuzluklarım da aynı yoğunlukta yer buldu. Gülü seven dikenine katlanmak zorunda. 18 yaşından beri ekrandayım, pazar araştırmalarında Türkiye’nin tanınırlığı en yüksek yüzlerinden biriyim. Televizyondan en uzak kaldığım zamanlarda bile bana yoğun bir ilgi oluyor. Sanırım bundan şikâyet etmek yerine, bununla mutlu olmayı seçmem daha doğru.

Kızlarınızın adından da sizin kadar çok bahsediliyor. Son zamanlarda “Deren manken oldu” haberleriyle de oldukça sık karşılaşır olduk...

Deren de Derin de sanata meraklı ve yetenekli çocuklar. Deren, fiziği müsait olduğu için Atıl Kutoğlu’nun ricasını kırmayarak podyuma çıktı. Profesyonel olarak düşündüğü bir iş değil. Oyunculuk dersi alıyor ne zamandır. Gelecek yıl da ABD’de drama okumak için üniversiteye başlayacak.

Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum

Yorum Gönder

 
 
Copyright © 2014